Ads 468x60px


TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI WEBSITE HOMESTAY MURAH KANGAR PERLIS MILIK KAMI
SELAMAT DATANG KE WEBSITE HOMESTAY MURAH KANGAR PERLIS....................JOM MENGINAP DI HOMESTAY MURAH PERLIS....................KESELESAAN DAN KEMUDAHAN MILIK ANDA....................KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI

Tetamu Homestay Murah Kangar Perlis

Terima kasih kepada semua tetamu yang telah sudi menginap di homestay al amin@ homestay murah kangar perlis. Ada rezeki panjang umur jumpa lagi serta semoga berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberi.

Selamat Datang Tuan Mazlan Basharudin & Puan Hindon Ibrahim Serta Anak - Anak Dari Parit Buntar Ke Homestay Al Amin@Homestay Murah Kangar Perlis.Moga Berpuas hati dan terima kasih kerana sudi menginap disini pada 18 Ogos 2018.Pada Anda Yang Nak Mai Perlis..Tak Tau Nak Tidoq mana..boleh contact saya Paksu Amin 0194641576/0195763709/0105090464 Ada Diskaun lagi kalau lebih dari 2 malam.

Selamat Datang Adik Hidayat Ke Negeri Perlis Dan Tahniah kerana melanjutkan pelajaran ke ijazah di Unimap Sungai Chucuh & Terima Kasih Kepada adik Hidayat sekeluarga kerana sudi menginap di homestay al amin@homestay murah kangar Perlis pada 26 ogos 2018.Moga berpuas hati.Kepada yang anda yang nak mai perlis boleh contact paksu amin 0194641576 untuk booking.

 Selamat datang Abang Rahman dan Kak Rebina serta Amirul dan Atif dari Tanah Merah Kelantan Ke Negeri Perlis Indera Kayangan. Terima kasih kerana sudi menginap di homestay al amin@homestay murah Kangar Perlis pada 14 september 2018. Semoga berpuas hati dengan perkhidmatan Homestay Al Amin.Semoga jumpa lagi..Bereh.syok berborak dengan orang kelantan..ramah..tamah...moga jumpa lagi..dah rasa macam saudara sendiri. Pada anda yang nak datang Perlis..sudi-sudikan menginap di homestay al amin. Jika nak booking whatsapp je paksu amin 0194641576 atau klik pada tempahan diwebsite kami. Terima Kasih.



 
Blogger Templates