Ads 468x60px


TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI WEBSITE HOMESTAY MURAH KANGAR PERLIS MILIK KAMI
SELAMAT DATANG KE WEBSITE HOMESTAY MURAH KANGAR PERLIS....................JOM MENGINAP DI HOMESTAY MURAH PERLIS....................KESELESAAN DAN KEMUDAHAN MILIK ANDA....................KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI

Tempat Menarik Di Perlis

Apa yang menarik Di Perlis ? bagi yang belum pernah sampai di Negeri Perlis Jemputlah ke Perlis. Disini saya akan paparkan beberapa tempat yang menarik di perlis yang mesti dikunjungi

1. Ladang Harum Manis Perlis di Bukit Bintang Batu Pahat Perlis
Jika datang ke perlis anda mesti mencuba buah mempelam harum manis. Buah ini sungguh istimewa dan hanya terdapat di perlis dan musimnya adalah diantara April Hingga Jun. Jika menginap di homestay al amin@homestay murah kangar perlis jarak ke pusat Pertanian Bukit Bintang yang memiliki ladang dan aktiviti jualan harum manis adalah sekitar 15 minit sahaja.

2. Gua Kelam Perlis
Jika datang ke perlis rugi rasanya jika tidak mengunjungi gua kelam. Gua kelam ini terletak lebih kurang 30 km dari homestay al amin@homestay murah kangar perlis.Gua kelam ini merupakan laluan perlombongan bijih timah dahulu dan kini dijadikan kawasan rekreasi dan panjang laluan dalam gua kelam ini adalah 500m dan sepanjang laluan didalam gua kelam ini anda dapat melihat batu yang cantik serta air gua yang sejuk. Jadi jom ke Perlis.

 
Blogger Templates